גואטה ממשיך לחבוט: "גפני משול למלצר במסעדה" • האזינו

"ליצמן נלחם לבדו חודשים על העברות הרטוראקטיביות לקצבאות הילדים ולאברכים, גפני בכלל התנגד לזה, ואז זה עבר בועדת הכספים, ו'יתד' מודיע: גפני העביר. כל מה שעובר דרך הועדה - מיוחס לגפני"
ישראל פריי 16 Comment on גואטה ממשיך לחבוט: "גפני משול למלצר במסעדה" • האזינו

כמענה להלצה של גפני, פתח הח"כ הש"סי במתקפה: "כל חוק שמגיע לאישור פורמלי בועדת הכספים, מיוחס לגפני. כיפת ברזל, המים שאנחנו שותים, סל התרופות – הכל זה גפני, מזל שלא תיקנו לומר מודה אני לפניך גפני"

חבר הכנסת, יגאל גואטה צילום: דוברות הכנסת
"ליצמן נלחם לבדו חודשים על העברות הרטוראקטיביות לקצבאות הילדים ולאברכים, גפני בכלל התנגד לזה, ואז זה עבר בועדת הכספים, ו'יתד' מודיע: גפני העביר. כל מה שעובר דרך הועדה - מיוחס לגפני"
21:55
27.04.24
קובי פינקלר No Comments on מכה קשה לטרור: צה"ל חיסל מחבל בכיר בלבנון

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

האמירה המבודחת משהו של גפני ש"בזמן שדרעי וביבי רבים על הקרדיטים, אנחנו מעבירים מיליונים לישיבות", זוכה לתגובה נמרצת של הח"כ הטרי של ש"ס מר יגאל גואטה. אחרי דבריו החריפים שפורסמו אתמול ברשת נגד ח"כ משה גפני, ממשיך גואטה את המומנטום, בראיון שהעניק למוטי לביא ב'מהדורת הבוקר'.

גואטה לועג לגפני: "גם אם תרוץ בנעלי ספורט, לא תשיג את דרעי"

"צריך להבין, כל חוק עובר עבודה ארוכה של ח"כים, יועצים, עוזרים פרלמנטרים, ובאופן פורמלי מגיעים לשולחנה של ועדת הכספים בסוף ההליך, לאישור הצעת החוק. מגיע גפני, מעביר בועדה, וב'יתד' כותבים "גפני העביר", זו גניבת דעת הציבור!". זעק גואטה.

ולמקרה שהתקשיתם להבין את הדברים הבהירים והנחרצים, הנה משל שיעזור להעביר את המסר: "גפני מבחינתי הוא סוג של מלצר במסעדה. בעל הבית עובד קשה, עמל על הקמת המסעדה, הכנת האוכל, בא המלצר שמגיש את האוכל, מתבלבל, וחושב שהוא בעל הבית. שרים וח"כים עמלים על חוקים, ומגיע גפני ולוקח את הקרדיט. זה גזל דעת הבריות! שכל אחד יתהדר במה שהוא עושה, לא במשהו שמישהו אחר עושה".

הוא הביא דוגמאות למקרים נוספים התומכים בטענתו: "ליצמן נלחם לבדו חודשים על העברות הרטוראקטיביות לקצבאות הילדים ולאברכים, גפני בכלל התנגד לזה, ואז זה עבר בועדת הכספים, ו'יתד' מודיע: גפני העביר. כל מה שעובר דרך הועדה – מיוחס לגפני".

"בעצם, גפני מתקצב לנו את המים, כי תקציב רשות המים עובר בועדה שלו, הוא עשה גם את סל התרופות שמאושר בועדה, כל מערכת כיפת ברזל נזקפת לזכותו, מזל שלא תיקנו בסידור להתפלל 'מודה אני לפניך גפני'…".

גואטה הזכיר העלה מתהומות הנשייה את אמירתו של גפני לפני הבחירות שגימדה את המהפכה של ש"ס לתחומי בתי הכלא. "עד מתי נהיה למרמס תחת חרצובות לשונו של גפני. שהוא לא ישכח שבסך הכל הוא חיקוי של גפני, הייתה תקופה שדרעי לא הייה פה, אבל, הלו, תתעורר. הוא חזר. תפסיקו להתנשא עלינו".

בין שלל התגובות שעורר הראיון הסוער, בלטה תגובתו של ישראל גליס, שעלה לשידור וכינה את גואטה: "הדיוט מהלך על 2. שילך שנה ויעבוד, שיעשה משהו ואח"כ ידבר. למה לעורר בלגנים?! על מה הוא מתוסכל? מאיפה באת? אין לי ספק שהבוקר קם אריה דרעי ומתבייש בו".



16 תגובות

מיין תגובות
  1. 16

    1. גואטה מנסה לבצר את מעמדו עם הפה הגדול שכל הזמן מחניף לדרעי
    2. דרעי צמא כמו למים לפולחן האישיות שמנסה להחיות גואטה
    3. אנחנו נאלעדים הזהרנו מראש שמדובר באדם שלא שולט על לשונו ועוד יעשה הרבה פדיחות, צריך לזכור שגואטה נאחז חצי שנה בקרנות המזבח קם על ראש העירק מטעם ש"ס ולאחר מכן ולא קיבל את פיטורי ראש העיר מטעם ש"ס ובמקום זאת פתח במסע מסירות וקיבל שריון ממבקר המדינה כחושף שחיתויות כל זה רק בכדי למשוך עוד חצי שנה משכורת
    3. זה רק שאלה של זמן מתי הגולם יקום על יוצרו וגם דרעי יוכל ממנו מרורות
    4. הציבור לא יסלח לדרעי על מינוי של דמות ססגונית שכזו שח"כ מחוויר לעומתו
    אוי לו למי שממנה פרנס שאינו הוגן על הציבור!

  2. 15

    הבנאדם שופך שטויות בקצב מסחרר
    עוד לא שמענו על איזה משהו שהוא עשה
    אבל בכמויות השטויות שהוא שפך הוא עשה בשבועיים את מה שאחרים עושים ב50 שנה

  3. 14

    אם כל הכבוד לטשטש את האמירה של גפני שנאמרה בחצי צחוק, נאמר " ואני מעביר … וכו', כולנו יודעים שאמירה ואני .. אני ואני לא מעידה על ענווה.. ויש בה טעם נפגם…אם היה נאמר ואנחנו או ובנתיים עוברים..וכו' זה היה נשמע אחרת לגמרי.

  4. 12

    אולי לא צריך להאמר, אבל גואטה צודק. מה לעשות?

  5. 11

    כל ההתגוששות כאן היא תוצאה של טיפוח פולחן האישיות של החכי"ם
    שמעולם לא היה כדוגמתו בציבור החרדי
    אם פעם החכי"ם היו מיחסים כל דבר לפחות כלפי קהל השומעים) להוראת גדולי ישראל והיו מצניעים ומגמדים את עצמם בפני גדולי ישראל, היום נהיה חיקוי זול של הפוליטיקה החילונית, כפי שבא לידי ביטוי שיו"ר סיעה אחד שכבר ערכה פריימריז(כביכול…) ויו"ר סיעת האחות מתחיל לנהל לראשי הכוללים את החשבונות(שמתוקצבים עדיין בעיקר מחו"ל) והשלישי נדחף בכח בחזרה לתנועה נגד ההנהגה הרוחנית תוך כדי שיגור איומים על ריצה עצמאית במפלגה מסורתית(כן, לא שכחנו) והרביעי באמת מנכס יותר מידי לעצמו כאשר עיתון הבית הפך להיות בימה שבמרכזה צומח פולחן אישיותו בשילטון ללא מיצרים

  6. 10

    הגליס הזה כל פעם עם שפה רחובית אחרת פעם צועק מנול ופעם צועק הדיוט מהלך על שתיים תפסיקו להעלות אותו האיש הזה פשוט אבד עליו הכלח

  7. 9

    למה בדיוק ציפיתם מפרענק?
    ואז עוד תגידו שאני גזעני – הא לכם פרענק אמיתי מהו…

  8. 8

    איכססססססססססססס

    עוד אחד עם פה גדול וראש קטן!

  9. 7

    הגיע הזמן לאמר לגפני את האמת הפשוטה . גפני מתריס כבר זמן רב נגד אריה דרעי טוב שיש מי שישיב לו מנה אחת אפיים.

  10. 5

    לשון הרע לא מדבר אלי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  11. 4

    ניצחון קטן לגואטה. הפסד ענק ליהדות החרדית כולה (בהגדרת "יהדות החרדית", כלולה גם סיעת ש"ס כמובן).

    נצחונות באדיבות גואטה גם ל-ynet, לפיד וליברמן – אבל מה גואטה מבין בזה?

    הריקמה העדינה והמורכבת של הציבור הספרדי, החסידי והליטאי על גווניהם הרחבים נשמרת ע"י פוליטיקאים חכמים נאמנים לגדולי התורה. שחרור פצצת סירחון אחד לתוך המערכת ונשאר לך שונא ישראל בכיפה שחורה.

    מהרסייך ומחריבייך …

    ללומדי הדף היומי, גוטאה שיחרר את הטומאות שלו ביום של מסכת גיטין דף נו ודף נז, הדפים ששמורים ללימוד בתשעה באב על חורבן ירושלים בעידוד הביריונים ה'חרדים' ששהו בעיר הנצורה.

  12. 3

    עד מתי תתנו לבהמה הזאת במה, מי שמכיר אותו מאלעד יודע שהכי טוב לא להתייחס אליו כלל.

  13. 2

    ביקש דרעי ליישב בשלווה קפץ עליו רוגזו של גפני ! אתם את המשל עם הנחש שכשהוא מגיע להכיש אף אחד לא שומע . אבל מי משצריך לשמוע שומע ! אהבתי הוא סתם אמר את זה באיזה כנס לא לעשות מיזה ענין ! אני לא נגד גפני הוא אדם מוערך אבל זה צורם כל פעם מחדש . אגב אני מריח פה בחירות כך עשה גפני בבחירות הקודמות !

  14. 1

    מצוין, עכשיו גפני וגואטה רבים מה שבעצם מביא את כל יהדות התורה וש"ס למריבה, ובנט עושה לנו בעיות מאחורי הגב, וביבי בונה לנו כאן רחבות חדשות לכותל (מעורבת) ואיפה מייצגי הציבור החרדי (13 מייצגי ציבור)??????????????
    רבים בינם לבין עצמם על שטויות ועל קרדיטים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    שיתחילו לעשות משהו מועיל, ללא אמונת החכמים שיש לבוחרי ש"ס ויהדות התורה (בעיקר), מזמן כבר היו שני המפלגות מחוץ לכנסת…..